Thursday, September 1, 2016

An Average Drug Dealin' Joe

Co nového?
V podstatě nic. Před měsícem mě pustili z vězení.
Za cos seděl?
Prodej drog.
Už s tím seknuls?
Jo. Leda bych umíral hlady nebo tak něco.
To nemyslíš vážně, že?
Ne. S drogama jsem skoncoval.
Tak co děláš, teď když jsi venku?
Snažím se fungovat jako normální člověk.
A jde to?
Ani ne. Není to prdel tady fungovat, člověče.

Co je nejhorší?
Byl jsem zvyklý mít spoustu peněz, teď si nemůžu koupit lautr nic.
Tak si sežeň práci, ne?
Tobě se to říká. Myslíš, že se nesnažím?
Takže ono je to až tak špatné?
Jo. Nikde mě nechtějí vzít.
Čím to podle tebe je?
Mám tetování. Chybí mi pár zubů. Nepůsobím moc reprezentativně.
U některých zaměstnání to přece není důležité.
To možná jo, ale na žádné takové jsem zatím nenarazil.
Dřív nebo pozděj určitě narazíš.
Možná. Akorát že já mám taky záznam v rejstříku trestů. To si můžou dohledat.
Aha. To je ale tvoje vlastní blbost.
Jo. Pěkně jsem si to zavařil a teď nevím jak z toho ven.
To je mně líto.
V pohodě. Ono to nakonec vždycky nějak dopadne.
Budu držet palce, aby to dopadlo i tentokrát.
Jo, to nějak půjde.