Thursday, September 1, 2016

My Two Boyfriends

Jsem zamilovaná do dvou mužů. Mně je 25 a jim 30, jednomu i druhému. S oběmi jsem se seznámila před třemi lety a s oběmi nějakou dobu chodila. Poté jsem se rozhodla pro svého současného partnera. Zpětně mám čím dál víc dojem, že nešlo ani tak o mou vlastní volbu. Spíš došlo k tomu, že můj současný přítel na mě v té době víc tlačil a druhý byl naopak zdrženlivější. Nakonec jsem se prostě svezla s tím co mi narýsoval můj partner, aniž bych nad tím nějak hluboce přemýšlela nebo pořádně zvážila všechny možnosti.

Abych ale nevyvolávala nesprávný dojem, musím zdůraznit, že svého přítele mám moc ráda. Je to krásný chlap, cílevědomý a hodný. Když mi před nějakou dobou doktoři našli vážnou nemoc, celou dobu se o mě moc hezky staral a nebýt jeho, určitě bych se z toho dostávala mnohem dýl. Zároveň jsme ale takovým tím párem, který spolu jde na večeři a tam zjistí, že jeden druhému vlastně nemá moc co říct. Hlavními koníčky mého partnera jsou basketbal a vydělávání peněz. Ani jedno z toho mě moc nebere. Podobně platí, že často chodím sama do divadla, protože jemu moje kulturní záliby připadají nudné. Poslední dobou mi pak velice leze na nervy jeho vytrvalá snaha změnit mě k obrazu svému. Rád by, abych nosila víc makeupu, kupovala si vyzývavěhší oblečení a začala chodit do posilovny.

No a pak je tady ten druhý kluk. Nedávno jsme ve svém vztahu navázali tam, kde jsme posledně skončili. Vídáme se zhruba jednou za dva měsíce a úžasně si spolu vždycky popovídáme. Šíleně mě přitahuje - nejsem si vůbec jistá, jestli by náš případný vztah vydržel, ale moc ráda bych to aspoň zkusila. Občas mě napadne, že by bylo skvělé, kdyby se se mnou přítel rozešel, abych to mohla provést bez pocitu viny. Přítel je fakt hrozně fajn člověk a lidi jako on si nezaslouží dostat kopačky. Chci se zachovat správně, ale vlastně nevím co to v téhle situaci znamená.

Když odhlédneme od toho, že se na scéně objevil případný Pan Úžasný č. 2, mám dojem, že ve tvém vztahu s Panem Úžasným č. 1 existují vážné problémy. Vydělává sice hodně peněz, ty se s ním ale příšerně nudíš. A svými pokusy tě vylepšit ti naznačuje, že mu přijdeš nijaká a málo reprezentativní, nebo že jsi krásná žena, která má na víc a měla by o sebe víc pečovat? Vzhledem k tomu, že jsi mu už v této fázi v duchu nevěrná, měli byste asi s oním druhým hochem seriózně probrat, co k sobě cítíte. Pokud k tobě cítí to co ty k němu, pak by ses měla zachovat slušně, ukončit svůj stávající vztah a až poté zahájit nový. I pokud uslyšíš jinou odpověď, pochybuju, že si náhle vytvoříš citový vztah k NBA nebo rudé rtěnce.  Nezůstávej ve stávajícím vztahu jen proto, že bys cítila vyčitky svědomí, pokud bys odešla. Pětadvacet let je příliš nízký věk na to rozhodnout se setrvat desetiletí ve vztahu, v němž si s partnerem nemáte co říct. Dojde-li k tomu, že se rozejdete, nepochybuju, že po několika okamžicích samoty bude tvůj přítel obklopen davem mnohem vyzývavěji oblečených žen než jsi ty.